Kancelářský nábytek, kancelářské židle, kancelářské vybavení
Individuální poptávka

Návrh realizace zdarma

Zaměříme prostory a bezplatně vytvoříme 3D architektonický návrh.

Rychlá dodací lhůta

Základní řady máme skladem, u většiny ostatních garantujeme maximální dodací lhůtu 2-3 týdny.

Likvidace starého vybavení

Rádi vám ušetříme práci, proto starý nábytek odkoupíme a případně i zlikvidujeme.

Showroom v Praze

Přijďte se na nábytek podívat do našeho showroomu.

Jak vybavit domácí kancelář pro home office

Klasický kancelářský nábytek - Kancelářský nábytek OGIKlasický kancelářský nábytek - Kancelářský nábytek OGIKlasický kancelářský nábytek - Kancelářský nábytek OGIPráce z domu se stala zvykem pro velkou část populace. Někteří si vyzkoušeli home office poprvé až během karantény při pandemii koronaviru, jiní byli zvyklí na tento způsob práce už po léta. Obě skupiny lidí však mají stejnou potřebu – mít vyčleněný svůj pracovní prostor od zbytku domu, aby se mohli věnovat aktivitám, které vyžadují notnou dávku pozornosti a kde mohou probíhat důležité konferenční hovory. Jednoduše řečeno soukromé místo, které umožňuje se oddělit od rodinných příslušníků a jiných ruchů. Zjistěte, jak to udělat, pokud máte doma omezený prostor.

Správné místo pro home office je základ

Pokud si k vytvoření vašeho domácího pracovního prostoru můžete vyhradit celý pokoj, máte vyhráno. S dodržením několika základních pravidel bude jeho vybavení hračka. Horší situace nastává, když je váš prostor limitovaný. Přinášíme několik tipů, jak se s takovým problémem vypořádat.

Zapomeňte na ložnici

Pracovní stůl v ložnici nedělá dobrotu. Ložnice je sice tichým místem v domě, je však určena především k odpočinku. Mezi prací a soukromím je nutné mít vytvořenou jasnou hranici. Navíc ložnice není příliš reprezentativním místem pro pracovní videohovory s klienty či kolegy.

Vyhněte se frekventovaným společným prostorům

Velikost prostoru záleží na tom, jakou pracovní aktivitu vyvíjíte, nejlepší však je vybrat místo, které není v domácnosti využíváno na denní bázi. Předejdete tím neustálému vyrušování ostatními obyvateli. To mohou splnit například místnosti jako je komora, chodba nebo vstupní prostor, pokud jsou vybaveny okny.

Oddělený koutek jen pro práci

Další možností je koutek v obývacím pokoji. Ten můžete oddělit od zbytku prostoru pomocí paravanu nebo třeba knihovničkou. Jestli je prostor, který máte k dispozici opravdu malý, můžete zvážit koupi přístavného nebo vysouvacího stolu a v případě potřeby jej roztáhnout nebo pracovní desku zvětšit. Takové řešení je vhodné zejména pro ty, kteří pracují z domu jen občas.

Osvětlení je důležité

Osvětlení pracovní plochy je aspekt, který není radno podceňovat. V kancelářských budovách jsou dokonce nároky na osvětlení regulovány, neměli byste proto zapomenout na vhodné osvětlení i u vás doma. Slunce nebo žárovka v odrazu monitoru může kromě nepříjemného oslnění způsobovat únavu zraku a zhoršit soustředění. Během videohovoru byste se neměli pohybovat přímo před oknem, protože přílišné světlo může zatěžovat zrak.

Jaký nábytek pro home office vybrat při nedostatku prostoru

Zaměřte se zejména na výběr správného pracovního stolu a židle. Ergonomický tvar židle, myši a jiných pracovních pomůcek by měl být samozřejmostí. Pokud sedíte u stolu celý den, vaše záda vám večer poděkují.

Dostatečně velký stůl

Pro podporu předloktí a zaujetí jeho správné pozice bez nadměrné zátěže zad je ideální výška stolu cca 74 cm, nejlepší možností však je stůl s polohovatelnou výškou. Aby byl monitor počítače v optimální vzdálenosti, měl by být stůl široký nejméně 60 cm. Při minimu prostoru by měl být stůl alespoň 80 cm dlouhý a 60 cm široký, aby se na něj bez problémů vešel notebook, myš a několik papírů.

Ergonomická židle je základ

Co se týče židle, nejlepším řešením je kvalitní kancelářská židle se speciálními podpěrkami a nastavitelnými částmi, včetně výšky. Opěradla pro ruce jsou nutností pro podporu ramen, prevenci tělesného přetížení a předcházení nekomfortu.

Vyřešte úložný prostor prakticky

Nedostatek úložného prostoru může vést k problémům s ukládáním potřebných dokumentů. Zvažte proto instalaci polic, úložných kontejnerů, zásuvek nebo skříněk tak, abyste efektivně využili volné zdi a prostor pod stolem.

Stále si nejste jisti, že zvládnete sami vybrat ten nejlepší nábytek pro vaši domácí kancelář? Nebo zařizujete větší kancelářské prostory? Nechte si poradit od odborníků. Jednoduše nás kontaktujte.