Kancelářský nábytek, kancelářské židle, kancelářské vybavení
Individuální poptávka

Návrh realizace zdarma

Zaměříme prostory a bezplatně vytvoříme 3D architektonický návrh.

Rychlá dodací lhůta

Základní řady máme skladem, u většiny ostatních garantujeme maximální dodací lhůtu 2-3 týdny.

Likvidace starého vybavení

Rádi vám ušetříme práci, proto starý nábytek odkoupíme a případně i zlikvidujeme.

Showroom v Praze

Přijďte se na nábytek podívat do našeho showroomu.

Jak zařídit kancelář

Potřebujete poradit, jak vybrat ten pravý kancelářský nábytek a jak při jeho výběru postupovat? Připravili jsme si pro vás tři vzorové situace, které vás mohou inspirovat.

V případě jiných řešení vám s vybavením kanceláře rád poradí pracovník naší firmy, proto jej neváhejte kontaktovat. Rádi vám poradíme s výběrem vybavení kanceláře i v naší vzorkové prodejně v Praze.

Máme nové prostory a žádný nábytek

  • Vybavujete novou kancelář a začínáte prakticky od nuly? Rádi vám pomůžeme!

Postup:

  1. Dorazíme do vaší kanceláře a zaměříme její prostory.
  2. Na základě měření tyto prostory zakreslíme na papír či do počítače, a to včetně dveří a oken.
  3. Společně prodiskutujeme vaše požadavky, abychom dosáhli nejlepších výsledků a vaší maximální spokojenosti. Budeme se vás ptát na základní fakta, jako je počet lidí v kanceláři, používaná technika, využití jednotlivých místností či počet úložných prostor. Bude nás ale zajímat například i to, kam ukládáte kabáty – zda do skříně či na věšák.
  4. Zdarma vypracujeme architektonický návrh kanceláře. 
  5. Po odsouhlasení návrhu nábytek objednáme a do 5 pracovních dnů jej dodáme.
  6. Vyškolení pracovníci naší firmy nábytek odborně smontují a pomohou vám s manipulací. 

Nábytek můžete rovněž objednat přes e-shop.

Doporučený nábytek: Easy nebo Norton E-line.  Tyto řady jsou většinou skladem nebo s velmi krátkou dodací lhůtou.

 

Máme staré prostory a starý nábytek

Postup:

    1. Společně připravíme podklady nutné pro znovuvybavení kanceláře. 
    2. Zaměříme prostory a vypracujeme půdorys kanceláře. 
    3. Sestavíme zároveň seznam základních požadavků, tedy počet lidí, jejich funkce a další nutné informace.
    4. Zdarma vypracujeme architektonický návrh kanceláře. 
    5. Po odsouhlasení návrhu nábytek objednáme.
    6. Před dodáním nového zboží můžete využít možnosti bezplatného zapůjčení nábytku.
    7. Jestliže se chcete snadno a rychle zbavit starého vybavení, můžete využít v rámci objednávky i možnost likvidace. Rádi vám pomůžeme.
    8. Nábytek dodáme do 5 pracovních dnů.
    9. Vyškolení pracovníci naší firmy nábytek odborně smontují a pomohou vám s manipulací.

Doporučený nábytek: Norton nebo Multiform. Tyto řady se pyšní kvalitním zpracováním, dobrým cenovým poměrem a moderním designem. Komo v odstínu Calvados je skladem, další odstíny jsou k dodání do 3 týdnů.

 

Nadřízený chce nový nábytek

Možnosti, jak můžete vybrat nové vybavení:

  • A. Projděte si naše webové stránky a objednejte nábytek pomocí online formuláře.
  • B. Vyžádejte si u nás katalogy zboží včetně vzorníků.
  • C. Navštivte naši vzorkovou prodejnu v Praze. Naživo nejlépe odhadnete, jaký nábytek by se nadřízenému mohl líbit. 
  • D. Pozvěte našeho pracovníka do kanceláře. 
  • E. Po vybrání nábytku bude dodán do kanceláře v příslušné dodací lhůtě.

Doporučený nábytek: LEXUS, NEVADA, GRAND a další řady.  V nabídce je celá škála řad manažerského nábytku s důrazem na ergonomii, design a kvalitu. Sháníte pro nadřízeného kancelářský stůl, luxusní křeslo, zdravotní židli nebo další vybavení kanceláře? U nás si jistě vyberete.