Návrh realizace zdarma
Zaměříme prostory a bezplatně vytvoříme 3D architektonický návrh.
Rychlá dodací lhůta
Základní řady máme skladem, u většiny ostatních garantujeme maximální dodací lhůtu 2-3 týdny.
Likvidace starého vybavení
Rádi vám ušetříme práci, proto starý nábytek odkoupíme a případně i zlikvidujeme.
Showroom v Praze
Přijďte se na nábytek podívat do našeho showroomu.
Jak zařídit kancelář
Potřebujete poradit, jak vybrat ten pravý kancelářský nábytek a jak při jeho výběru postupovat? Připravili jsme si pro vás tři vzorové situace, které vás mohou inspirovat.
V případě jiných řešení vám s vybavením kanceláře rád poradí pracovník naší firmy, proto jej neváhejte kontaktovat. Rádi vám poradíme s výběrem vybavení kanceláře i v naší vzorkové prodejně v Praze.
Máme nové prostory a žádný nábytek
- Vybavujete novou kancelář a začínáte prakticky od nuly? Rádi vám pomůžeme!
Postup:
- Dorazíme do vaší kanceláře a zaměříme její prostory.
- Na základě měření tyto prostory zakreslíme na papír či do počítače, a to včetně dveří a oken.
- Společně prodiskutujeme vaše požadavky, abychom dosáhli nejlepších výsledků a vaší maximální spokojenosti. Budeme se vás ptát na základní fakta, jako je počet lidí v kanceláři, používaná technika, využití jednotlivých místností či počet úložných prostor. Bude nás ale zajímat například i to, kam ukládáte kabáty – zda do skříně či na věšák.
- Zdarma vypracujeme architektonický návrh kanceláře.
- Po odsouhlasení návrhu nábytek objednáme a do 5 pracovních dnů jej dodáme.
- Vyškolení pracovníci naší firmy nábytek odborně smontují a pomohou vám s manipulací.
Nábytek můžete rovněž objednat přes e-shop.
Doporučený nábytek: Easy nebo Norton E-line. Tyto řady jsou většinou skladem nebo s velmi krátkou dodací lhůtou.
Máme staré prostory a starý nábytek
Postup:
-
- Společně připravíme podklady nutné pro znovuvybavení kanceláře.
- Zaměříme prostory a vypracujeme půdorys kanceláře.
- Sestavíme zároveň seznam základních požadavků, tedy počet lidí, jejich funkce a další nutné informace.
- Zdarma vypracujeme architektonický návrh kanceláře.
- Po odsouhlasení návrhu nábytek objednáme.
- Před dodáním nového zboží můžete využít možnosti bezplatného zapůjčení nábytku.
- Jestliže se chcete snadno a rychle zbavit starého vybavení, můžete využít v rámci objednávky i možnost likvidace. Rádi vám pomůžeme.
- Nábytek dodáme do 5 pracovních dnů.
- Vyškolení pracovníci naší firmy nábytek odborně smontují a pomohou vám s manipulací.
Doporučený nábytek: Norton nebo Multiform. Tyto řady se pyšní kvalitním zpracováním, dobrým cenovým poměrem a moderním designem. Komo v odstínu Calvados je skladem, další odstíny jsou k dodání do 3 týdnů.
Nadřízený chce nový nábytek
Možnosti, jak můžete vybrat nové vybavení:
- A. Projděte si naše webové stránky a objednejte nábytek pomocí online formuláře.
- B. Vyžádejte si u nás katalogy zboží včetně vzorníků.
- C. Navštivte naši vzorkovou prodejnu v Praze. Naživo nejlépe odhadnete, jaký nábytek by se nadřízenému mohl líbit.
- D. Pozvěte našeho pracovníka do kanceláře.
- E. Po vybrání nábytku bude dodán do kanceláře v příslušné dodací lhůtě.
Doporučený nábytek: LEXUS, NEVADA, GRAND a další řady. V nabídce je celá škála řad manažerského nábytku s důrazem na ergonomii, design a kvalitu. Sháníte pro nadřízeného kancelářský stůl, luxusní křeslo, zdravotní židli nebo další vybavení kanceláře? U nás si jistě vyberete.