Kancelářský nábytek, kancelářské židle, kancelářské vybavení
Individuální poptávka

Jak zařídit kancelář

Zde Vám můžeme nabídnout návod, jak postupovat při zařizování kanceláře novým vybavením. Nabízíme tři vzorové situace, pokud se Vás žádná netýká kontaktujte pracovníka naší firmy, který Vám poskytne další informace a servis.

Začínáme a potřebujeme nábytek

  • Založili jsme firmu a potřebujeme rychle zařídit nové prostory, máme omezené prostředky

Jak postupovat: změříme prostory kanceláře a nakreslíme na papír nebo do PC, zakreslíme dveře a okna, připravíme si požadavky – kolik lidí bude sedět v kanceláři, jakou používají techniku, probíhají zde jednání a v jakém počtu lidí, kolik je potřeba úložných prostor, kam dáváme kabáty – do skříně nebo na věšák. Tyto informace zašleme (popř. zatelefonujeme) do firmy Arform – navrhnou nám zdarma kancelář tak, aby byl nábytek dobře rozvržen s ohledem na okna a dveře a s dostatečnými průchody mezi nábytkem. Zároveň nám připraví náhled do kanceláře, abychom si ji mohli prohlédnout a lépe představit. Po odsouhlasení nám dodají do 5 dnů nábytek i s montáží. Nábytek můžeme rovněž objednat přes e-shop.

Doporučený nábytek: Easy nebo Norton E-line (levné, jednoduché řady, jsou skladem nebo s velmi krátkou dodací lhůtou)

V jakékoliv situaci neváháme kontaktovat pracovníka firmy Arform – poradí nám, může nás navštívit a pomoci se zaměřením interiéru nebo doporučením nábytku.

 

Stěhujeme se nebo potřebujeme vyměnit nábytek

  • Potřebujeme se přestěhovat nebo zmodernizovat  vybavení našich kanceláří

Jak postupovat: do firmy Arform zašleme půdorys kanceláří a seznam požadavků s počtem lidí, jejich funkcí a dalšími informacemi. Ve firmě Arform nám zdarma připraví architektonické návrhy, které můžeme upřesnit. Po odsouhlasení a objednání zboží můžeme využít nabídky na bezplatné zapůjčení nábytku, případně likvidaci našeho starého vybavení. Nábytek pak bude dodán na místo včetně dopravy a montáže.

Doporučený nábytek: Norton nebo Multiform (nábytek s velmi výhodným cenovým poměrem, kvalitně zpracovaný s moderním designem, Komo v odstínu Calvados je skladem, další odstíny do 3 týdnů)

V jakékoliv situaci neváháme kontaktovat pracovníka firmy Arform – poradí nám, může nás navštívit a pomoci se zaměřením interiéru nebo doporučením nábytku.

 

Šéf mě  pověřil výměnou nábytku

  • Byl(a) jsem pověřen(a) zajistit výměnu nábytku pro svého šéfa

Jak postupovat: prohlídneme si jednotlivé řady z nabídky na internetových stránkách nebo si vyžádáme katalogy případně vzorky nábytku. Budeme kontaktovat pracovníka firmy Arform a dohodneme se jestli bude pro nás výhodnější jestli nás navštíví a bude jednotlivé řady prezentovat, případně mu navrhneme aby nejprve připravil arch. návrh kanceláře, možno i ve dvou variantách na základě našeho zadání. Můžeme rovněž svému šéfovi navrhnout návštěvu prodejny, kde jsou vzorky jednotlivých řad a široké spektrum křesel. Po odsouhlasení arch. návrhu a objednání zboží můžeme využít nabídky na případné bezplatné zapůjčení nábytku. Po uplynutí příslušné dodací lhůty, která odpovídá designu a provedení zvoleného nábytku nám bude dodán a smontován nábytek v přesně dohodnutém termínu tak, aby můj šéf přijel ze služební cesty rovnou do nového.

Doporučený nábytek: LEXUS, NEVADA, GRAND a další řady (v nabídce je celá škála řad manažerského zaměření s důrazem na ergonomii, design a kvalitu)

V jakékoliv situaci neváháme kontaktovat pracovníka firmy Arform – poradí nám, může nás navštívit a pomoci se zaměřením interiéru nebo doporučením nábytku.