Nacházíte se: Jak zařídit kancelář -> Začínáme a potřebujeme nábytek

Založili jsme firmu a potřebujeme rychle zařídit nové prostory, máme omezené prostředky:

Jak postupovat: změříme prostory kanceláře a nakreslíme na papír nebo do PC, zakreslíme dveře a okna, připravíme si požadavky - kolik lidí bude sedět v kanceláři, jakou používají techniku, probíhají zde jednání a v jakém počtu lidí, kolik je potřeba úložných prostor, kam dáváme kabáty - do skříně nebo na věšák. Tyto informace zašleme (popř. zatelefonujeme) do fy Arform- navrhnou nám zdarma kancelář tak, aby byl nábytek dobře rozvržen s ohledem na okna a dveře a s dostatečnými průchody mezi nábytkem. Zároveň nám připraví náhled do kanceláře, abychom si ji mohli prohlédnout  a lépe představit.  Po odsouhlasení nám dodají do 5 dnů nábytek i s montáží. Nábytek můžeme rovněž objednat přes E-shop. 

 Doporučený nábytek: Easy nebo Norton E-line (levné, jednoduché řady, jsou skladem nebo s velmi krátkou dodací lhůtou)

V jakékoliv situaci neváháme kontaktovat pracovníka fy Arform - poradí nám, může nás navštívit a pomoci se zaměřením interiéru nebo doporučením nábytku.

Express Ergo ErgoNortonEline1  Ergo   NortonEline2

Kancelářský nábytek - Akce

 

   Vizualizace zdarma

Vybavení recepce

Nábytek pro hotely a penziony

Klikněte pro seznam zboží

Rychlý kontakt

Arform s.r.o

KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK

Koněvova 41,
130 00 Praha 3

e-mail: arform@arform.cz
tel: 222 581 577
fax:222 581 577 

mob: 605 256 494

 

Newsletter

Chcete-li být pravidelně informováni o dění v naší společnosti, přidejte svůj e-mail.

zrušit zasílání

Partnerské weby