Nacházíte se: Recepce

Recepční pulty

Recepce, podobně jako kancelářský nábytek a kancelářské židle jsou výraznou součástí  sortimentu. Slouží jako první výrazný nábytkový sektor, který návštěva vidí a kromě zasedací místnosti ani jiný nábytek vidět nemusí. Zároveň recepce slouží jako bariéra, která odděluje zazemí firmy, soukromou a interní část od veřejné části. První pohled patři čelu recepce, které bývá designové - prosklené, s plexisklem, se zajímavým dekorem laminátu nebo leské HPL desky. Pro zdůraznění jsou často recepce s osvětlením, podle provedení s bílým světlem nebo barevným, které se dá nastavi na požadovaný odstín. Jedná se o LED osvětlení, které je energeticky velmi úsporné. Recepční pulty mají vnitřní část využitelnou jako běžný kancelářský nábytek a navíc zakrývají běžné kancelářské potřeby umístěné na stole. K recepčnímu stolu patří běžné  kancelářské doplňky, které slouží ke zvýšení komfortu pracovní stolů: průchodka, svod na kabely, držák PC, horizontální vedení kabelů, vozík na PC, výsuvná deska na klávesnici počítače, pojizdný kontejner, pevný kontejner, závěsné police, multimediální porty apod. Pojizdný kontejner může zahrnovat tužkovník, dělící příčky i možnost použít závěsné pořadače. V zázemí recepce je maximálně využitelné: nízkě skříňky dvoudvéřové, skříňky s posuvnými dveřmi, skříňky s roletou, otevřené skříňky s policí, standartně používáme uzamykatelné skříňky. Nízké skříňky je výhodné využít na rozmístění kancelářské techniky, písemností, případně dekorací. Vysoké skříně se využívají obvykle na šanony a další kancelářské potřeby, šatní skříně slouží jako zázemí pro pracovníky. Součástí místnosti, kde je recepční pult umístěn je i návštěvnická sedací souprava - křesílka, dvousedák i trojsedák, konferenční stolek. Návštěva by měla mít k dispozici věšák nebo věšákovou stěnu. Pokud se do recepce nevejde sedací souprava, postačí konferenční stůl a jednací židle. Nejčastěji se však prodávají standartní recepce z lamina, což může být kancelářský stůl a nástavba, který je běžně využíván pro oddělení prostor a bariéru- mzdové účtárny, sekretariáty a jiné prostory v organizacích, běžné provozovny (kadeřnictví, solária, masážní salóny apod), matriky v obcích, pokladny apod.

 

 

Jednotlivé recepce si můžete vybrat kliknutím na obrázek recepce v horní řadě nebo kliknou ZDE

Kancelářský nábytek - Akce

 

   Vizualizace zdarma

Vybavení recepce

Nábytek pro hotely a penziony

Klikněte pro seznam zboží

Rychlý kontakt

Arform s.r.o

KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK

Koněvova 41,
130 00 Praha 3

e-mail: arform@arform.cz
tel: 222 581 577
fax:222 581 577 

mob: 605 256 494

 

Newsletter

Chcete-li být pravidelně informováni o dění v naší společnosti, přidejte svůj e-mail.

zrušit zasílání